Soome Finnair on tõsises hädas reisijatega, kes võtavad lennukist kaasa tekstiilifirmas Marimekko loodud nõusid, tekke ja patju.
Kui Finnair ja Marimekko kuulutasid üle-eelmise aasta lõpus välja koostöö, ei osanud nad ilmselt oodata, et 2013. aasta kevadel Finnairi lennukitesse ilmunud Marimekko lauanõud ja tekstiil nii menukaks osutuvad, vahendas
trip.ee Rootsi lennuportaali Flugtorget.
Finnairi kommertsala asepresidendi Allister Patersoni kinnitusel kaob Finnairi mõnedel kauglendudel isegi kuni 30 protsenti tekkidest ja patjadest. Seni on Finnair vaadanud kadunud asju turunduskuludena, samas tunnistas Pateron, et pidev Marimekko nõude ja tekstiili asendamine on lennufirmale kulukas lõbu.
Valik Marimekko tooteid – vihmavarjud, kotid, kohvikruusid, teekannud ja põlled – on Finnairi kauglendudel müügil ka pardapoes.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Finnair pole otsustanud, mida ette võtta. Üheks võimaluseks on tõsta piletihinda, kuid see mõjuks halvasti konkurentsivõimele ning karistaks reisijaid, kes suudavad oma näpud Marimekko toodangust eemal hoida. Lahenduse leidmise teeb keerulisemaks ka see, et mitmed Jaapani reisibürood kasutavad Marimekko tekstiile müügiargumendina, kinnitades reisijaile, et nad võivad need lennukist kaasa võtta.
Marimekko lilledisainiga on värvitud ka Finnair Aasiasse lendav Airbus 340.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.