Möödunud aasta detsembris õpilasleiutajate konkursil võitnud takso tellimise rakendus Taxify laienes Lätti, kus hakkavad teenust kasutama 5 taksofirmat.
Algselt ainult Eesti suurematesse linnadesse mõeldud Taxify jõudis möödunud nädalavahetusel ka Läti pealinna Riia tänavatele. Taxify rakenduse kasutamist alustasid 5 taksofirmat kokku üle 120 taksoga. “Siiani on tagasiside olnud ülimalt positiivne, kuna taksode kvaliteet ja ootejärjekorrad on Riias kohati isegi suuremaks probleemiks kui Tallinnas,” tõdes Taxify looja Martin Villig.
Villigi, sõnul peitub tema rakenduse võlu selles, et tellimus saadetakse otse taksojuhi nutitelefonile, mis tähendab, et kliendil pole vaja oodata taksofirma kõnejärjekorras. “Igaüks saab valida täpselt temale sobiva taksojuhi,“ selgitas ta.
Eestis on Taxifyl üle 20 tuhande kasutaja ja sellega on liitunud mitmed Tallinna ning Tartu taksofirmad. Jaanuaris kasutati teenust 4500 taksotellimuse vormistamiseks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Villigi kinnitusel on ettevõttel suured ambitsioonid. Käimas on läbirääkimised Leedus, Kreekas, Gruusias ja USA-s ning heal juhul jõuab Eestist pärit teenusplatvorm lähikuudel veelgi enamatele turgudele, lubas Villig.
Seotud lood
Taxify käivitab tänasest tasuta taksotellimise võimaluse Helsingis, koostöös kohaliku suurima taksofirmaga Kajon. Taxify asutaja ja tegevjuht on vaid 20 aastane Martin Villing.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.