• 14.01.14, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubikud peavad rohelisemaks muutuma

Tarbesõidukite tootjad peavad nende mootorid senisest rohelisemaks tootma, otsustas Europarlament.
Otsus puudutab väikeseid tarbesõidukeid, mille tühimass ei ületa 2,610 tonni ja täismass 3,5 tonni. 
Tänase otsuse kohaselt vähendatakse ELis müüdavate väikeste tarbesõidukite CO2-heidete sihtmäära tänaselt 203 grammilt kilomeetri kohta 147 grammile kilomeetri kohta aastaks 2020.
Sihtmäära saavutamiseks toimib erisoodustuste süsteem, mille alusel antakse tootjatele lisasoodustus keskmise heite arvutamisel iga vähesaastava sõiduki pealt, mille heidete kogus jääb alla 50 g CO2/km. Erisoodustuse süsteemi ei uuendata ja see lõpeb 2018. aastal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele