• 09.10.13, 16:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Swedbank: autoturu kasv on peatunud

Tänavuse aasta põhjal võib öelda, et uute autode registreerimine on praktiliselt peatunud, ütles Swedbanki autosektori juht Marko Kiisa.
Septembris võeti arvele 1569 uut sõiduautot, mis on aastatagusega võrreldes vaid mõnekümne sõiduki võrra enam. 9 kuu kokkuvõttes on registreeritud 15 318 uut sõiduautot (+0,83%), vahendas Kiisa.
"Siiski peab ütlema, et tegu on igati korraliku ja normaalse mahuga, millega võib rahule jääda – aasta kokkuvõttes ootame endiselt ligi 20 000 uue sõiduauto müümist," prognoosis ta.
Septembris troonis eelistatuima mudelina Škoda Octavia, mida registreeriti 91. Järgnesid Honda CR-V (61) ja Toyota Avensis (56). Markide kokkuvõttes jättis Octavia edu Škoda (197 tk) siiski napilt Toyota (202) järel teiseks, kolmas oli juba pikema vahega Volkswagen (110).

Artikkel jätkub pärast reklaami

September oli Kiisa sõnul üle tüki aja taas kuu, kus võeti arvele ka vähegi mainimist väärt hulk elektrisõidukeid – 8 Nissan Leaf´i ja 4 MIA´t.
Septembris registreeriti 238 uut tarbesõidukit, mida on 10,7% enam kui aasta tagasi. 9 kuuga kokku on soetatud 2179 tarbesõidukit, seda on 8,2% enam kui sama ajaga eelmisel aastal.
Varasemate kuude languse keeras tõusule riigisektor, kuhu soetati septembris tavapärasest tunduvalt rohkem tarbesõidukeid, märkis Kiisa. "Üks suurem hange tõstis arvukaimaks tarbesõidukiks septembris pikap-sõiduki Toyota Hilux (33 tk), mida samuti registreeritakse kaubikuna. Järgnesid Citroen Berlingo (32), Peugeot Partner (19) ja Renault Master (17)," loetles ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele