• 16.05.13, 15:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

TNT Express suurendab Baltimaades tasuvust

Seitse aastat TNT Baltimaade tegevjuhina tegutsenud Aivaras Sebeckis ütleb, et ettevõte keskendub järgmised kaks aastat efektiivsuse tõstmisele.
Millised plaanid on TNT Express Balti riikidel edaspidiseks?TNT Expressi prioriteet nii Baltimaades kui kogu maailmas on kaheks järgmiseks aastaks tasuvuse suurendamine. Me keskendume oma eristuvatele tugevustele – kaugeleulatuv Euroopa võrgustik liidetud ülemaailmsete ühendustega, lai teenuste valik ning meie pühendumus klientidele. Samuti on esiplaanil rahvusvahelised teenused ning meie eriteenuste lahendused. Meie eesmärk on muuta operatsioonide süsteem veelgi tõhusamaks. Ning lisaks sellele investeerib TNT Express ajavahemikul 2013 – 2015 infrastruktuuri ja IT-süsteemidesse 200 miljonit eurot, et täiustada teenuseid ja suurendada tootlikkust.
Olete TNT Expressi Baltimaade tegevjuht – kuidas kirjeldate selle regiooni kullerteenuste turgu? Millised on kolme riigi erinevused?TNT Baltimaade regiooni käsitletakse kui üht struktuuriüksust ning kõik kolm riiki on transpordisuundi silmas pidades suhteliselt sarnased. Seda iseloomustab ka järgmine näide – kui Saksamaal või Hiinas on riiklikud pühad või puhkuste periood, siis on sellel koheselt mõju kõikide Balti riikide tööle.
Siiski on kolmes riigis erinevad kliendibaasid ja klientide mentaliteet. Näiteks domineerivad Eestis suured Skandinaavia kapitalil põhinevad elektroonika ettevõtted, samas kui Lätis ja Leedus on enam suurkliente eri valdkondadest. Lisaks võib välja tuua, et Leedus on saadetiste pealevõtu ning kohaletoimetamise võrgustik jaotatud ühtlasemalt üle riigi, Lätis ja Eestis on aga koondutud pealinna ja selle ümbrusesse.
Eesti eristub ka oma Skandinaavia mentaliteedi ning kliendisuhetele pühendumise poolest. Eestis otsivad kliendid pikaajalist koostööd ja kontakte, ehkki võib pisut aega võtta, enne kui kõikides peamistes üksikasjades kokku lepitakse - kuid kui koostöölepe on sõlmitud, ei kaalu ettevõtted enam pakkumisi konkurentidelt. Samas, Lätis ja Leedus on kliendid muutustele enam avatud – turgu analüüsitakse rohkem ning ei hoita end tagasi ka koostööpartneri tagant sundimises, et endale paremad tingimused välja võidelda.
Milliste väljakutsetega seisab täna silmitsi kiirkullerteenuste maailm?Kiirkullerteenuse äri on seotud üldise majandusliku olukorraga nii Euroopas kui kogu maailmas. Väljakutsetel, millega maailma majandus on viimasel ajal rinda pistnud (rahvusvaheliste tarnete aeglustumine), on oluline mõju transpordisektorile. Kliendid otsustavad üha enam aeglasema ja säästlikuma transpordi kasuks, kuid TNT Express on võimeline pakkuma siinkohal Economy Express teenust, mis tugineb tihedale Euroopa maanteevõrgustikule.
Teine transpordiettevõtteid ikka ja jälle puudutav väljakutse on seotud kütusekulu vähendamise ning CO2 emissiooniga. TNT otsib pidevalt uusi lahendusi, mis aitaksid täiustada operatsioonide efektiivsust ning säästa keskkonda. Näiteks kasutatakse elektriautosid Ühendkuningriigis, Prantsusmaal, Hollandis, Itaalias ja Hiinas.
Ka turvalisuse küsimus on oluline teema tänapäeva kiirkullerteenuste osutamise maailmas. Rahvusvahelised nõuded, mis on seatud turvalisele transpordile, eeskätt õhutranspordile, on väga kõrged. Transpordiettevõtted peavad kvaliteetse teenuse osutamiseks investeerima riistvarasse, süsteemidesse, tugiteenustesse ja töötajate koolitamisesse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Enimloetud

1
Uudised
  • 09.05.25, 13:21
Topauto avas Tartus Lõuna-Eesti esimese CUPRA Garage müügisalongi
2
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
3
Uudised
  • 21.04.25, 12:01
Saadaval on 4,7 miljonit eurot, autovedajaid jätab see aga külmaks
Seitsme kuuga on välja antud alla veerandi kogusummast, mistõttu toetust pikendati taas ja laiendati ka taotlejate ringi
4
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
5
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
6
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte

Hetkel kuum

Ühes Taani kontrollpunktis väljastati kuu ajaga 647 trahvi sõidukitele, mis olid vastavalt registritele sel ajal hoopis teises kohas.
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
Viimane aasta on olnud Clevonile keeruline, kuid uue omaniku käe alla loodetakse Viljandist pärit tehnoloogiale saada tuul tiibadesse.
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
DSV on nüüd märgatavalt teistsugune firma võrreldes sellega, mis viimase kahekümne aasta jooksul kiirelt kasvas, leiab Ti analüütik Thomas Cullen.
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
Kõrgeima keskmise brutopalgaga ettevõte oli mulluse ekspediitorfirmade TOPi kolmanda koha omanik Eesti Chem OÜ.
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
Elektriliste veokite turg hakkab Euroopas arenema ning “tänu” Scania probleemidele on Volvo Trucks saanud heisata täispurjed.
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
Arendada ja ehitada ikka saab. Kes küll võiksid olla üürnikud?
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.
Parima palgamaksja peamine tegevusala on puidu transport.
TOP
  • 04.04.25, 14:39
Autovedajate palga TOP 50: esmakordselt ajaloos ühes ettevõttes palk üle 4000 euro kuus
Reaalajas olevad andmed hoiavad tootmise ja logistika liikumises.
  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele