• 24.04.13, 15:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jää murdmisele kulus 6,6 miljonit eurot

Esialgse arvestuse kohaselt kulus Veeteede Ametil täna lõppeval jäämurdeperioodil jää lõhkumiseks 6,6 miljonit eurot. Laevu teenindati kokku 259 korral.
Seekordne jäämurdehooaeg algas eelmise aasta 19. detsembril ja lõppes tänavu 24. aprillil. Esialgsete arvestuste kohaselt kulus jäämurdetöödeks kokku ligikaudu 6,6 miljonit eurot, millest 600 000 eurot Pärnu ja Liivi lahe ning 6 miljonit eurot Soome lahe jäämurdetöödeks.
Soome lahel teenindas laevu kaks jäämurdjat: Botnica ja Tarmo. Kunda ja Sillamäe piirkonnas osutas jäämurdeteenust jäämurdja Botnica, mida Veeteede Amet talvise navigatsiooni perioodil rendib AS-ilt Tallinna Sadam. Botnica töötas sel jäämurdeperioodil Soome lahel alates 2. märtsist kuni 15. aprillini ja teenindas laevu 53 korral. Jäämurdja Tarmo osutas jäämurdeteenust Muuga sadama piirkonnas ajavahemikel 4. märtsist kuni 6. märtsini ja 26. märtsist kuni 1. aprillini ja teenindas laevu seitsmel korral.
Pärnu ja Liivi lahel teenindas mitmeotstarbeline laev EVA-316 laevu 199 korral. Kokku teenindati 2012/2013. a jäämurdehooajal Eesti vetes laevu 259 korral.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele