Eesti autoajakirjanikest koosneva žürii otsusega on Eesti Aasta Auto 2013 tiitli saajaks Mercedes-Benz A-klass.
Tegu oli Mercedese jaoks esimese sellise tiitliga konkursi ajaloos, teatas
auto24.ee. Ülejäänud kohad jagunesid nii: teine BMW 3. seeria, kolmas Renault Clio, neljas Hyundai i30, viies Toyota GT 86/Subaru BRZ ja kuues Peugeot 208.
Tehnikamaailma eestvedamisel 13. korda läbi viidud konkurss läks ajalukku ühtlase finaali koosseisuga. Ehkki olemuselt täiesti erinevad, sattusid kokku autod, mis kõik omas segmendis kahtlusteta tipus – olgu tegu siis väike- või premium- või suisa sportautodega – nii et erinevalt mitmest varasemast konkursist oli võitja ennustamine sama hästi kui võimatu, kirjutas
whatcar.ee.
Nagu viimastel aastatel tavaks saanud, kogunes autoajakirjanike žürii Audru ringrajale, kus kõik finalistid veel kord üle vaadati ning siis igaüks oma pingerea kokku pani.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Eesti aasta autod läbi aegade:2001 Peugeot 206
2002 Renault Laguna2003 Mazda62004 Honda Jazz2005 VW Golf2006 BMW 3. seeria2007 Škoda Roomster2008 Ford Mondeo2009 Škoda Superb2010 Škoda Yeti2011 Opel Astra2012 Peugeot 508
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.