Muuga sadamas tõsteti raudteele Hiina äriühingute konsortsiumi CCOEC/BRE testvedur DF7G-E, mis on toodetud AS EVR Cargo tellimusel.
Testvedur pandi laevaga Eesti poole teele Hiinast, Tianjini sadamast 11. augustil eesmärgiga viia Eestis läbi vajalikud tüübikatsetused. Katsetuste eduka läbimise järel kantakse vedur Eesti registrisse ning antakse üle EVR Cargole. Seejärel alustatakse Hiinas järgmiste vedurite tootmist, mis transporditakse Eestisse 2013. aasta jooksul.
DF7G-E veduri testimisest võtavad osa AS EVR Cargo, Tehnilise Järelevalve Ameti ning rahvusvahelise sertifitseerimisorganisatsiooni Bureau Veritas Certification spetsialistid.
AS Eesti Raudtee kuulutas 2011. aastal välja rahvusvahelise hanke 16 uue manööverveduri ostuks tolleaegsele tütarettevõttele AS EVR Cargo. Hankele laekus kolm pakkumist, millest kaks kvalifitseerusid ning parimaks osutus konsortsiumi CCOEC/BRE pakkumine.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
EVR Cargo investeerib tänavu 39,93 miljonit eurot, millest enamus läheb uute manöövervedurite soetamiseks.
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.