• 18.09.12, 09:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Langus autoturul jätkus

2012.a. juulis-augustis jätkus Euroopa autoturul langus, kuid üldpilt jäi põhiliselt samaks, mis I poolaasta kokkuvõttes - sõiduautode müük on 2011.aastaga võrreldes 7% vähenenud.
 Euroopa Liidu suurematest turgudest olid Prantsusmaa 13,4% ja Itaalia 19,9% languses, seevastu Suurbritannia 3,3% plussi poolel. Euroliidu uued liikmed on veel 1,4 % tõusus, kuid trend on ka pigem langusele, teatas AMTEL.
Euroopa autoturgude ülivõimas liider on jätkuvalt Volkswagen. VW Group ettevõtted on oma kogumüügiga praktiliselt ainsad, kes on suutnud näitajad läinud aasta tasemel hoida, Audi on koguni 5% tõusus. Konkurendid on suuremal või vähemal määral andnud tagasi. Üllataval kombel on tugevalt tõusnud Jaguar, Land Rover ning Lexus, kuid nende müüginumbrid on euroliidu mastaabis suhteliselt marginaalsed. Üldist trendi vaadates peab tõdema, et suurem langus on väiksemate ja odavamate autode sektorites - Fiat, Renault, Opel ja Peugeot on kaotanud kõik 15-20%, seevastu MB ja BMW on vaid paar ühikut miiinuse poolel, Audist rääkimata.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele