2012.a. juulis-augustis jätkus Euroopa autoturul langus, kuid üldpilt jäi põhiliselt samaks, mis I poolaasta kokkuvõttes - sõiduautode müük on 2011.aastaga võrreldes 7% vähenenud.
Euroopa Liidu suurematest turgudest olid Prantsusmaa 13,4% ja Itaalia 19,9% languses, seevastu Suurbritannia 3,3% plussi poolel. Euroliidu uued liikmed on veel 1,4 % tõusus, kuid trend on ka pigem langusele, teatas AMTEL.
Euroopa autoturgude ülivõimas liider on jätkuvalt Volkswagen. VW Group ettevõtted on oma kogumüügiga praktiliselt ainsad, kes on suutnud näitajad läinud aasta tasemel hoida, Audi on koguni 5% tõusus. Konkurendid on suuremal või vähemal määral andnud tagasi. Üllataval kombel on tugevalt tõusnud Jaguar, Land Rover ning Lexus, kuid nende müüginumbrid on euroliidu mastaabis suhteliselt marginaalsed. Üldist trendi vaadates peab tõdema, et suurem langus on väiksemate ja odavamate autode sektorites - Fiat, Renault, Opel ja Peugeot on kaotanud kõik 15-20%, seevastu MB ja BMW on vaid paar ühikut miiinuse poolel, Audist rääkimata.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.