• 18.09.12, 09:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Langus autoturul jätkus

2012.a. juulis-augustis jätkus Euroopa autoturul langus, kuid üldpilt jäi põhiliselt samaks, mis I poolaasta kokkuvõttes - sõiduautode müük on 2011.aastaga võrreldes 7% vähenenud.
 Euroopa Liidu suurematest turgudest olid Prantsusmaa 13,4% ja Itaalia 19,9% languses, seevastu Suurbritannia 3,3% plussi poolel. Euroliidu uued liikmed on veel 1,4 % tõusus, kuid trend on ka pigem langusele, teatas AMTEL.
Euroopa autoturgude ülivõimas liider on jätkuvalt Volkswagen. VW Group ettevõtted on oma kogumüügiga praktiliselt ainsad, kes on suutnud näitajad läinud aasta tasemel hoida, Audi on koguni 5% tõusus. Konkurendid on suuremal või vähemal määral andnud tagasi. Üllataval kombel on tugevalt tõusnud Jaguar, Land Rover ning Lexus, kuid nende müüginumbrid on euroliidu mastaabis suhteliselt marginaalsed. Üldist trendi vaadates peab tõdema, et suurem langus on väiksemate ja odavamate autode sektorites - Fiat, Renault, Opel ja Peugeot on kaotanud kõik 15-20%, seevastu MB ja BMW on vaid paar ühikut miiinuse poolel, Audist rääkimata.
 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele