Suvine sõidugraafik, mille järgi laevad väljusid kummastki sadamast iga 35 minuti järel, lõppes Kuivastu–Virtsu liinil 20. augustil, ent erinevalt mullusest ei kinnitanud majandus- ja kommunikatsiooniministeerium nn üleminekugraafikut, mis jätab reisijad sadamakaile tundideks ootama.
Väinamere Liinide juhataja Urmas Treieli sõnul sai ministeeriumile küll vastav ettepanek koos selgitustega tehtud, sest nõudlus on talvisele graafikule üleminekuks veel liialt kõrge. "Sügisene nõudlus, rääkimata augusti lõpust, on suurem, kui 1 tunni ja 10 minuti graafik seda rahuldada suudab," lausus ta Saarte Häälele.
24. august oli esimene uude hõredamasse graafikusse jääv reede, mil vastavalt riigi tellimusele hakkas kehtima hõredam graafik. “Tulemuseks oli see, et Virtsus hakkas alates 17.35st tekkima ootejärjekord, sest kõik sõidukid enam sellele reisile ei mahtunud," kirjeldas Treiel, lisades, et ootejärjekord kasvas mõne tunni möödudes vähemalt kahetunniseks.
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.