23. mail asus Eesti Posti veebiteenuste valdkonna juhina tööle Sander Aasna, kes siiani töötas Elionis e-turunduse projektijuhina, kirjutab Äripäeva teemaveeb Best Marketing.
„Eesti Post ei ole ammu enam pelgalt koht, kust saab osta vaid marki ja ümbrikut ning kirju postkasti libistada. Ettevõte paneb üha rohkem rõhku innovaatiliste ja kasulike e-teenuste arendamisele ning seetõttu ka minu ja Eesti Posti teed ristusid,“ rääkis värske Eesti Posti veebiteenuste valdkonna juht Sander Aasna.
Aasna esimeseks tööalaseks väljakutseks on
Eesti Posti Kirjakeskuse uue iseteenindusliku online-keskkonna edasiarendamine. Kirjakeskuse eesmärgiks on muuta kirjade saatmine ja vastuvõtmine mugavamaks ja lihtsamaks, tuues kirjadega seotud tegevused arvutiekraanile. Nüüd jääb kirja saatjatel ära kulu ja vaev kirjad välja printida, ümbrikustada, margistada ning kirjakasti või postiasutusse toimetada. Seda kõike teeb iseteeninduslik online-keskkond inimeste eest.
Sander töötas eelnevalt Elionis e-turunduse projektijuhina, kus tegeles peamiselt Elioni portaalidega nagu Neti.ee ja MinuTV. Varasemalt on töötanud projektijuhina internetiturunduse agentuuris WMG. Õppinud on ta ärijuhtimist spetsialiseerumisega turundusele.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.