Tallinki laevadel kasvas aprillis aastaga reisijate vedu 1,6 protsenti, 745 770ni, teatas ettevõte börsile.
Eesti-Soome liinil kasvas vedu 6,4 protsenti, 360 017ni. Soome-Rootsi liinil reisis kaks protsenti mullusest vähem reisijaid ja Eesti-Rootsi liinil 1,5 protsenti vähem reisijaid. Seevastu Läti-Rootsi liinil oli 1,3 protsenti rohkem reisijaid.
Kaubavedu vähenes 5,2 protsenti, 24 699 ühikult 23 142 ühikule. Kui mitte arvestada enam opereeritavat Soome-Saksamaa liini, kasvas kaubavedu jätkuvatel liinidel 2,3 protsenti. Kaubavedu kasvas Eesti-Soome liini l21,5 protsenti ja Läti-Rootsi liinil 0,7 protsenti, kuid vähenes Soome-Rootsi liinil 8,5 protsenti ja Eesti-Rootsi liinil 22,4 protsenti.
Sõiduautosid veeti 4,1 protsenti enam ehk 84 233. Eesti-Soome liinil veeti 9,5 protsenti rohkem sõidukeid ehk 59 743. Kasvu näitas ka Läti-Rootsi liin (3,2 protsenti), kuid Soome-Rootsi liinil vähenes 5,9 protsenti ja Eesti-Rootsi liinil 0,8 protsenti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.