Tallinn-Tartu lennuliinil on reisijaid nii vähe, et Estonian Air kaalub lennuliini sulgemist.
Sakkov viis läbi seminari külastajate seas väikse küsitluse, uurides, kui suur osa osavõtjaid on pärit Tartust. Käsi tõusis vähe. Järgmisena küsis ta, kes on seminarile tulnud Tallinnast Tartusse kasutades selleks Estonian Airi lennuliini, käsi ei tõusnud. Seepeale küsis ta, kas keegi üldse on kasutanud seda regionaalselt lennuliini, mille peale andis üks käsi märku. „Suur aitäh,“ väljendas Sakkov rõõmsalt ning lisas: „See on viimane hoiatus teile tartlased, keegi ei taha hoida seda lennuliini alles.“
Sakkovi sõnul kaalub Estonian Air Tallinn-Tartu lennuliini sulgemist, kui maikuuks ei saada täis 1100 reisijat.
Erik Sakkov esines Rail Balticut käsitleval konverentsil pidades ettekande teemal lennutransport versus raudteetransport. Kokkuvõtvalt ütles Sakkov, et Tallinna Lennujaam ei näe Rail Balticu ja raudteed enda konkurendina või ehk ainult Tallinn-Riia liinil, kuid kaugematesse sihtkohtadesse mitte.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Tallinna Lennujaam oli mullu reisijate arvu kasvupoolest Euroopa riikide lennujaamadest kõige suurema kasvuga.
Seotud lood
Estonian Air tunnistab, et on rahulolematu Tartu lennuliini täituvusega ning viib seetõttu lenuliinil läbi muudatusi.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.