Juba mitu aastat päevakorras olnud Gotlandi, Ventspilsi ja Saaremaa vahelise laevaliini avamine sõltub järjekordse hanke tulemustest, mille lõppemise aega on raske ennustada.
"Ventspilsi vabasadam teeb ikka veel hanget," nentis laevaliini projektiga Kuressaare poolt seotud Ingrid Tilts Saarte Häälele. "Suhtlesin nendega – Ventspilsi poolega – viimati nädal tagasi ja nad lubasid, et kui nad hankega kuskile jõuavad, siis annavad teada," lisas ta.
Küsimusele, kas on lootust, et liini avamine tänavu teoks saab, vastas Tilts: "Tegemist on suure rahvusvahelise hankega ja kui kogu see paberimajandus lõpuks tingimustele vastab, on lootust küll."
Viimastel aastatel päevakorral olnud laevaliini avamine marsruudil Gotland–Ventspils–Saaremaa pidi eelduste kohaselt teoks saama mullu suvel, ent Tiltsi sõnul ei käivitunud liin seetõttu, et eelmine hange võttis liiga kaua aega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.