Pakiautomaadi teenust pakkuv OÜ Itella SmartPOST värvib oma pakiautomaadid senise punase asemel siniseks ning võtab kasutusele kaubamärgi Itella SmartPOST.
SmartPOST on poolteist aastat kuulunud logistikafirmale Itella. Ettevõte teatas, et tänavu jaanuarist hakatakse pakiautomaate järk-järgult ülevärvima Itellale iseloomuliku sinist värvi. Ärinimele vastavaks muudetakse ka ettevõtte logo, millel seisab nüüd Itella SmartPOST. „Leiame, et on aeg ka klientide ja laiema avalikkuse jaoks teadvustada, et SmartPOST on osa suurest rahvusvahelisest võrgustikust, kõigi kaasnevate võimaluste ja hüvedega. Muudatus on siiski vaid visuaalne,“ kommenteeris kaubamärgi uuendust Itella SmartPOSTi tegevjuht Risto Eelmaa.
Eelma kinnitas, et kasutatavad pakiautomaadid põhinevad endiselt Eestis arendatud tehnoloogial ja on toodetud Eestis. „Selles osas mingeid muudatusi toimumas ei ole,“ kinnitas Eelmaa.
SmartPostil on Eestis 52 pakiautomaati, millega hindab ettevõte oma eraisikute pakituru osakaaluks 30%.Soomes on Itellal 50 pakiautomaati ning tänavu plaanitakse sinna veel paigaldada 50 Eestis toodetud pakiautomaati.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Alates 2010. aastast Itella SmartPOSTi juhtinud Risto Eelmaa lahkub 1. maist ametist. Ettevõtte juhtimise võtab ajutiselt üle Posti OY rahvusvahelise äri arengu eest vastutav Tomas Olsson.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.