IRU maanteetranspordi indikatorid näitavad, et 58 ELi ja OECD riigis väheneb märgatavalt uute sõidukite registreerimine ja kaubavedude maht. IRU arendusjuht Jens Hügel märkis, et 2010. Ja 2011. aastal on BRIC riigid (Brasiilia, Venemaa, India ja Hiina) edestanud kaubavedude mahtudes OECD riike. See trend jätkub tema kinnitusel ka 2012. aastal. BRIC maades kasvas transpordimaht eelmisel aastal 7,7%, samas kui ELi ja OECD maades oli kasv vastavalt 1,7% ja 1,6%.
2012. aasta ennustus näitab, et OECD ja ELi transpordimahtude kasvud aeglustuvad aasta esimeses pooles 0,9% ja 0,8% ning kasv seiskub täielikult kolmandas ja neljandas kvartalis.
Uute sõidukite registreerimine kasvab OECD ja ELi riikides vastavalt 0,9% ja 0,7% ja jääb soiku aasta teises pooles.
Hügel lisas, et eelmise aasta tagasihoidlikku kasvu mõjutas ebastabiilne finantsolukord. Tema vätel on näha mitmeid paraleele 2008. aasta kriisiga ning on signaale, et EL ja OECD kukuvad tõsisesse langusesse. Ometi oleks tema väitel kriis ärahoitav kui õpitakse, kuidas BRIC maad eelmisest langusest välja tulid. Hügel ütes, et BRIC maad edestavad ELi ja OECD riike arusaamises, et majanduskasvu tagavad süstemaatiline investeerimine tootmisvaldkondadesse, kaasaarvatud väikese ja keskmise suurusega ettevõtetesse ning transpordiettevõtted. Ärahoidmaks uut majanduslangust, peaksid valitsused mõistma, et transpordi ettevõtted ei ole mimgid alltöövõtjad, vaid ühendavad kõiki majandussfääre, mistõttu peaks seda majandusosa igati toetama, leidis Hügel.