Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Viking Line avas Tallinnas oma esimese müügiesinduse
Viking Line avas esmaspäeval Eesti esimese müügiesinduse, millega tähistab oma 16. tegutsemisaastat Eesti turul. Uus müügiesindus Tallinnas, Hobujaama ärimajas on Viking Line’i jaoks oma interaktiivsuse tõttu ainulaadne terves Põhjamaade regioonis.
„Uue kesklinnas asuva müügiesinduse peamine eesmärk on tulla kliendile lähemale ja tõsta klienditeeninduse taset,“ ütles Viking Line Eesti tegevjuht Inno Borodenko. „Ühtlasi pakume võimalust saada põhjalikku ülevaadet meie teenustest ja toodetest läbi müügisaalis olevate interaktiivsete lahenduste,“ selgitas Borodenko.
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.