Pühapäeval ja täna ei saanud sajad lennukid Pekingis automagistraalidelt leviva sudu tõttu õhku tõusta, vahendas Sky News.
Pühapäeval muudeti ligi 400 reisi ajagraafikut, mis tähendas, et väljalend lükkus ligikaudu 1000 reisijal. Esmaspäeval, 5. detsembril muudeti veel 200 väljumisaega.
Kuna mõnes Pekingi linnaosas ulatub nähtavus vaid 300 meetrini, sulgesid ametivõimud mitu maanteed, mis riigi pealinna põhjas asuvate provintsidega ühendavad. Pärast seda hakkas nähtavus paranema.
Pekingis asuv Ameerika saatkond mõõtis pühapäeval õhus olevate kahjulike ainete sisalduseks 500 milligrammi kuupmeetri kohta. Pärastlõunaks langes kahjulike ainete sisaldus 356 milligrammini kuupmeetri kohta. Pekingi enda keskkonnaseire tuvastas vaid kerge saaste.
Enne 2008. aasta olümpiamänge oli Pekingi õhu saastatus veelgi hullem. Sellele vaatamata peetakse Pekingit üheks saastatuima õhuga linnaks kogu maailmas. Õhusaaste peamiseks põhjustajaks on samas mitte autod, vaid söel töötavad elektrijaamad.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.