Sel reedel käivituv Väinamere Liinide uus e-pileti ostukeskkond annab pileti ostmisel ja hilisemal muutmisel mitmeid uusi võimalusi.
AS-i Väinamere Liinid teenindusjuht Anu Hiiuväin tõdes Saarte Häälega kõneledes, et Saaremaa Laevakompanii uute laevade tulek andis täiesti uue hoo kogu teenuse edendamiseks. Nii käivitatigi Väinamere Liinide ja Tuule piletikeskuse koostöös e-pileti ostukeskkond ning e-sadama läbipääsu- ja laadimissüsteem.
Järgmise etapina vahetatakse laevaliiklust teenindav piletimüügi- ja aruandluse süsteem Hiiuväina sõnul välja kaasaegsema vastu, kuna senine pärineb aastast 1994. Suurem muutus toimub nn tagatoas – kassa, aruandlus, kliendilepingute haldus –, välja paistab ainult täiesti uue näo ja sisuga veebileht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.