Sel reedel käivituv Väinamere Liinide uus e-pileti ostukeskkond annab pileti ostmisel ja hilisemal muutmisel mitmeid uusi võimalusi.
AS-i Väinamere Liinid teenindusjuht Anu Hiiuväin tõdes Saarte Häälega kõneledes, et Saaremaa Laevakompanii uute laevade tulek andis täiesti uue hoo kogu teenuse edendamiseks. Nii käivitatigi Väinamere Liinide ja Tuule piletikeskuse koostöös e-pileti ostukeskkond ning e-sadama läbipääsu- ja laadimissüsteem.
Järgmise etapina vahetatakse laevaliiklust teenindav piletimüügi- ja aruandluse süsteem Hiiuväina sõnul välja kaasaegsema vastu, kuna senine pärineb aastast 1994. Suurem muutus toimub nn tagatoas – kassa, aruandlus, kliendilepingute haldus –, välja paistab ainult täiesti uue näo ja sisuga veebileht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.