Sel reedel käivituv Väinamere Liinide uus e-pileti ostukeskkond annab pileti ostmisel ja hilisemal muutmisel mitmeid uusi võimalusi.
AS-i Väinamere Liinid teenindusjuht Anu Hiiuväin tõdes Saarte Häälega kõneledes, et Saaremaa Laevakompanii uute laevade tulek andis täiesti uue hoo kogu teenuse edendamiseks. Nii käivitatigi Väinamere Liinide ja Tuule piletikeskuse koostöös e-pileti ostukeskkond ning e-sadama läbipääsu- ja laadimissüsteem.
Järgmise etapina vahetatakse laevaliiklust teenindav piletimüügi- ja aruandluse süsteem Hiiuväina sõnul välja kaasaegsema vastu, kuna senine pärineb aastast 1994. Suurem muutus toimub nn tagatoas – kassa, aruandlus, kliendilepingute haldus –, välja paistab ainult täiesti uue näo ja sisuga veebileht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.