Tallinna Lennujaama turundusjuht Erik Sakkov ütles, et kümne aastaga on plaanis kasvatada tänane 1,9-miljoniline turistide arv Tallinna lennujaamas viiele miljonile.
"Hetkel üritame avada aga kõiki uksi ja flirdime kõikidega, et saada uusi lennufirmasid ja turiste Tallinna," sõnas Sakkov.
"Hetkel on meil plaanis pikendada olemas olevat lennurada Tallinna lennuväljal veel 700 meetri võrra ning siis on Tallinna lennuvälja maandumis- ja tõusurada oma õiges pikkuses. Lisaks ehitame juurde veel ruleerimisradu, ehitame "kastiküla" asemele kaubaladusid ning tõenäoliselt laiendame tugevalt ka terminali ennast, et viia saabuvad lennud lennujaama esimesele korrusele ning väljuvatele lendudele jätta nii öelda teine korrus," rääkis Sakkov lisades, et odavlennufirmadele tahetakse teha täiesti oma terminal.
Tallinna Lennujaam saab võtta oma täispikkuses vastu kõiki lennukitüüpi kuni tüübini F ehk siis kuni Airbus 380-ni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.