Tallinna Lennujaama turundusjuht Erik Sakkov ütles, et kümne aastaga on plaanis kasvatada tänane 1,9-miljoniline turistide arv Tallinna lennujaamas viiele miljonile.
"Hetkel üritame avada aga kõiki uksi ja flirdime kõikidega, et saada uusi lennufirmasid ja turiste Tallinna," sõnas Sakkov.
"Hetkel on meil plaanis pikendada olemas olevat lennurada Tallinna lennuväljal veel 700 meetri võrra ning siis on Tallinna lennuvälja maandumis- ja tõusurada oma õiges pikkuses. Lisaks ehitame juurde veel ruleerimisradu, ehitame "kastiküla" asemele kaubaladusid ning tõenäoliselt laiendame tugevalt ka terminali ennast, et viia saabuvad lennud lennujaama esimesele korrusele ning väljuvatele lendudele jätta nii öelda teine korrus," rääkis Sakkov lisades, et odavlennufirmadele tahetakse teha täiesti oma terminal.
Tallinna Lennujaam saab võtta oma täispikkuses vastu kõiki lennukitüüpi kuni tüübini F ehk siis kuni Airbus 380-ni.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.