Majandusminister Juhan Parts tunnistab, et uued ehitatavad rongiootepaviljonid pole Eesti kliimas sobilikud ning lisab, et Eesti Raudtee ehitab need juba niigi mugavamad, kui eeskirjad nõuavad. Projektide ümbertegemine aga tähendaks Euroopa rahakraani kinnikeeramist, kirjutas Õhtuleht.
"Ka mina olen märganud nende uute ootepaviljonide ilusat voolujoonelist disaini, aga ülimalt ebapraktilisust meie kliimas," nentis minister Parts riigikogu saadikute küsimustele vastates. "Ma väga loodan, et Eesti Raudtee suudab siin midagi pakkuda, et koos uute rongidega ka need ootepaviljonid oleksid vastupidavamad meie kliimale."
Ent selgub, et Eesti Raudtee ei saa paviljone kuidagi omatahtsi nüüd muutma hakata, isegi kui minister isiklikult seda soovib, sest raudteefirma kõneisiku Urmas Glase sõnul tehakse neid standardite järgi, mille on kehtestanud Eesti riik seadusega.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.