• 01.11.11, 11:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leedo parvlaevad kuuluvad kinnisvara-ärimeestele

Tülli pööranud Rikaste TOPi tuntud kinnisvaraärimehed Olavi Miil ja Marcel Vichman peavad jagama lisaks Ärimaja kontsernile ka laevaäri, sest mehed on seotud uute parvlaevade ehitamisega, mis kurseerivad ASi Saaremaa Laevakompanii (SLK) käe all Lääne-Eesti saarte ja mandri vahel, kirjutab tänane Äripäev.
Tänavusest riigieelarvest maksab riik SLK tütarettevõttele Väinamere Liinid laevaliikluse korraldamise eest dotatsiooni 13,2 miljonit eurot. Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumis teatakse üllataval kombel seni, et laevad kuuluvad SLK-le.
Tegelikult tasub SLK laevade omanikfirmadele rendimakseid, kuid kui suur see makse on, jätab laevakompanii juht Tõnis Rihvk lepingutingimuste konfidentsiaalsusele viidates enda teada.
Ent liinile toodud uute parvlaevade omanikfirmad on Saksa päritolu. Mullu lõi Miilile ja Vichmanile kuuluv Ärimaja kontsern Saksamaal kaks ettevõtet, mis omavad kahte praeguseks liinile toodud parvlaeva - Saaremaa Ferry Erste Beteiligungs GmbH & Co ning Saaremaa Ferry Zweite Schifffahrts GmbH & Co. Tütarettevõtete Paxton Assets ja Reyna Trade kaudu omandati Saksamaa firmadest 75%. Kolmas laev kuulub firmale nimega Saaremaa Investments I Ltd, mille on omakorda asutanud DVB Bank.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mismoodi sattusid rikaste TOPi ärimehed laevaärisse ning milline äritüli sunnib neid käesoleval hetkel varasid jagama, saad lugeda tänasest Äripäevast. Selleks vajaliku päevapileti saad osta SIIT.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele