• 19.10.11, 13:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuressaare võib saada laevaliinid Gotlandile ja Riiga

Kuressaare võib tulevikus saada regulaarse laevaühenduse Gotlandi ja Riiaga, ütles Kuressaare sadama kapten Oskar Jõgi.
Tema sõnul on vaja sadamasse sissesõidu tee sügavus viia kolme meetri peale ja laius 50meetriseks, samuti rajada promenaad ning suurematele mootorpaatidele mõeldud lisakai. "Kui need saavad ükskord valmis, pole võimatu, et avatakse ka regulaarliinid Riiga või Gotlandile," rääkis Jõgi Meie Maale ning lisas, et keskkonnamõjude hindamine on tehtud.
Kuressaare sadama rajamisse on 13 aastaga investeeritud ligikaudu kaks miljonit eurot, sadamat on selle aja sees külastanud 3510 väikelaeva, neist tänavu 520.
Oskar Jõgi sõnul kulutavad meritsi saabunud turistidest kõige rohkem Kuressaares raha hollandlased – 274 eurot ühe inimese kohta, rootslased jätavad maha 233 ja soomlased 209 eurot; keskmiselt viibitakse Kuressaare sadamas 1,7 päeva ja iga paadireisija kulutab keskmiselt 184 eurot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele