Kuressaare võib tulevikus saada regulaarse laevaühenduse Gotlandi ja Riiaga, ütles Kuressaare sadama kapten Oskar Jõgi.
Tema sõnul on vaja sadamasse sissesõidu tee sügavus viia kolme meetri peale ja laius 50meetriseks, samuti rajada promenaad ning suurematele mootorpaatidele mõeldud lisakai. "Kui need saavad ükskord valmis, pole võimatu, et avatakse ka regulaarliinid Riiga või Gotlandile," rääkis Jõgi Meie Maale ning lisas, et keskkonnamõjude hindamine on tehtud.
Kuressaare sadama rajamisse on 13 aastaga investeeritud ligikaudu kaks miljonit eurot, sadamat on selle aja sees külastanud 3510 väikelaeva, neist tänavu 520.
Oskar Jõgi sõnul kulutavad meritsi saabunud turistidest kõige rohkem Kuressaares raha hollandlased – 274 eurot ühe inimese kohta, rootslased jätavad maha 233 ja soomlased 209 eurot; keskmiselt viibitakse Kuressaare sadamas 1,7 päeva ja iga paadireisija kulutab keskmiselt 184 eurot.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.