Homme kohtub Väinamere Liinide juhataja Urmas Treiel ministeeriumiga, et pidada läbirääkimisi piletihinna reformi lihtsustamisest ning ühtlasi on arutluse all nädalalõppudel seniajani kehtivat 1,5-kordne koefitsient, mida uute laevade tõttu pole enam vaja.
Mäletatavasti võeti 1,5 kordne koefitsent kasutusele laevade kõrge täituvuse tõttu, kuid peale uute laevade tulekut liinile ollakse olukorras, kus puudub vajadus reguleerida piletihinda täituvuse järgi, vahendas Saare maakonna leht Meie Maa.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.