Homme kohtub Väinamere Liinide juhataja Urmas Treiel ministeeriumiga, et pidada läbirääkimisi piletihinna reformi lihtsustamisest ning ühtlasi on arutluse all nädalalõppudel seniajani kehtivat 1,5-kordne koefitsient, mida uute laevade tõttu pole enam vaja.
Mäletatavasti võeti 1,5 kordne koefitsent kasutusele laevade kõrge täituvuse tõttu, kuid peale uute laevade tulekut liinile ollakse olukorras, kus puudub vajadus reguleerida piletihinda täituvuse järgi, vahendas Saare maakonna leht Meie Maa.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.