Majandusaasta neljandas kvartalis kasvas kaubavedu Tallinki laevades Eesti-Rootsi ja Eesti Soome liinidel võrdselt 12,9 protsenti.
Läti-Rootsi liinil kasvas kaubavedu 1,5 protsenti, kuid Soome-Rootsi liinil kahanes 3,1 protsenti ja Soome-Saksamaa liinil kukkus 18,9 protsenti. Kokku kasvas kaubavedu 4,3 protsenti.
Reisijate vedu kasvas kvartalis 4,8 protsenti, 2,978 miljoni reisijani. Enim kasvas reisijatevedu Läti-Rootsi liinil (11,8 protsenti) ja vähim Soome-Rootsi liinil (kasv 0,3 protsenti).
Augustis vähenes aastaga reisijate vedu 0,9 protsenti, 917 813-ni. Marginaalsel Soome-Saksamaa liinil kukkus reisijate vedu 47 protsenti, 6692ni. Soome-Rootsi liinil kahanes reisijate vedu 5,5 protsenti, 308 086 reisijani. Eesti-Soome liinil kasvas reisijate vedu 2,1 protsenti, 411 416 reisijani ja Eesti-Rootsi liinil 1,4 protsenti 103 132ni.
Kaubavedu kasvas aastaga augustis 3,7 protsenti. Suurimat kasvu näitas Eesti-Soome liin (kasv 16,9 protsenti), järgnes Eesti Rootsi liin (kasv 14,6 protsenti). Soome-Rootsi kaubavedu kasvas 1,9 protsenti, kuid Läti-Rootsi liinil vähenes kaks protsenti ja Soome-Saksamaa liinil kukkus 63,1 protsenti.
Seotud lood
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.