Estonian Air pakkus välja alternatiivina, et hakkab lepingu jätkamiseks lendama Tallinn-Kuressaare liinil väiksemate lennukitega, kuid maavanema kohusetäitja Jaan Leivategija sõnul võib nii suur muudatus viia uue riigihanke väljakuulutamiseni.
Algselt pakkus Estonian Air maavalitsusele kuni 2013. aasta sügiseni kehtiva lepingu jätkamiseks kahte moodust, millest üks nägi ette suurendada riiklikku toetust edasi-tagasi lennu kohta 1988 eurolt 4048 eurole seoses lendudeks vajaliku lennuki ja meeskondade kulu suurenemisega või graafikumuudatust alates 1. septembrist, jättes toetussumma lennu kohta samaks, kuid suurendades toetatavate lendude arvu seitsmelt lennult kaheksale lennule nädalas, kirjutab Meie Maa. Need variandid on aga kõrvale lükatud ning päevakorda kerkis väiksemate lennukitega teenindamine liinil.
Leivategija sõnul on hetkel veel pakkumine väga segane ning täpseid rahanumbreid juurde lisatud ei ole. Ta lisas, et kui maavalitsus peaks korraldama uue hanke, võidakse leping Estonian Airiga ennetähtaegselt lõpetada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Rahulolematus Tallinna–Kuressaare lennuliiniga sundis Saare maavalitsust liinilepingut ennetähtaegselt lõpetama ja uut vedajat otsima.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.