DHL Estonia ASi müügikäive oli 2010. aastal tunamullusest ligikaudu 40% suurem ja ulatus 559,3 miljoni kroonini. Tänavuseks on ettevõtte seadnud eesmärgi müügikäivet kasvatada 25% ehk 700 miljoni kroonini (ca 45 miljonit eurot).
2010. aasta tunnistab ettevõtte majandusaasta aruandes edukaks. Firma käive oli ümmarguselt 559,4 miljonit krooni, mis on 160,5 miljonit krooni enam kui 2009. aastal ning see teeb käibekasvuks 40,2%.
DHL jahab oma tegevuse kaheks divisjoniks: ekspedeerimise divisjoni käibeks kujunes mullu 478,9 miljonit krooni ja Expressi ehk rahvusvahelise kullerteenuste divisjoni käibeks oli 80,5 miljonit krooni, mis kasvasid vastavalt 50,4% ja 11,8%. Tagasilöök oli 2010. aastal ettevõtte kaubaladude töö käibelangus, mis vähenes 2009. aastaga võrreldes mitu korda. (vt. ka joonistelt).
Käesolevaks aastaks on DHL seadnud endale mitmeid eesmärke. Esmalt loodab ettevõtte saavutada netokäibeks 700 miljonit krooni. Veel plaanib DHL suurendada laopindasid ning kasutusele võtta uue laoarvestusprogrammi. Kullervedude osas plaanib DHL kasutusele võtta suurema lennuki Boeing 737.
Artikkel jätkub pärast reklaami

3 fotot
- Allikas: AS DHL Estonia aruanded
- Foto: Logistikauudised.ee
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.