Mercedes-Benzi tütarettevõte Special Tucks esitles juunis ideeautot, mis, nagu esimene Unimog 1951. aastal, on ka uus auto lahtise kabiiniga. Esmalt värviti Unimogid roheliseks, sama tehti ka ideeautoga. Keerdvedrud on alati selle mudeli eripäraks olnud – need värviti erkpunaseks.
http://www.youtube.com/watch?v=zqXbLIyNeVE
Ideeauto autorite sõnul kasutati selle loomisel Unimogide häid omadusi avangardistliku disainiga. Masina stiili loomisel saadi innustust rohelistelt mürgistelt konnadelt, mis tingis ka värvivaliku.
Ideeauto ehitati raskeima Unimogi, U5000, põhjal. Autolehe andmeil kasutatakse autol 4,8liitrist diiselmootorit, mis arendab 218 hobujõudu ning 810 Nm momenti. Auto tippkiirus ulatub 85 ja ronimiskiirus 11 kilomeetrini tunnis.
Unimog on läbivuse ja võimete tõttu nõutud ning efektiivne universaalsõiduk, mida kasutatakse nii põllumajanduses, metsanduses, teedeehituses, sõjanduses, päästeteenistuses, raudteel, teehooduses ning ekstreemturismis. Eestis kasutatakse seda peamiselt militaarsõidukite ja teetöömasinatena ning raudteel.