12. juulil Balti jaamas algav rööpmeremont asendab mitu rongi bussidega.
Eesti Raudtee tütarettevõtte EVR Infra poolt korraldatavad raudtee remonditöid Rail Baltic trassi Tallinn - Tartu liinil jätkuvad Tallinn-Balti jaamas alates kuni orienteeruvalt tänavu novembri keskpaigani, teatas ettevõte.
Jaama rekonstrueerimise käigus remonditakse 5,2 kilomeetrit raudteed ning vahetatakse 23 pööret. Tööde käigus vahetatakse välja raudtee pealisehitis, rööpad keevitatakse kokku nii teedel kui ka pöörmetel, mille tulemusel peaks müratase alanema. Lisaks suhteliselt pingelisele reisirongide graafikule, komplitseerib töid asjaolu, et jaama läbilaskevõime suurendamine ning kõveral raudteelõigul paikneva sissesõidu geomeetria parendamine, tingib vajaduse raudteede nihutamiseks. Sellest omakorda tuleneb elektrirongidele toidet andva kontaktvõrgu nihutamise vajadus.
Antud tingimustes ei ole võimalik säilitada reisirongide liiklust täies mahus, ajutiselt käigust ära jäävad rongid asendatakse bussidega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rail Baltic trassi Tallinn - Tartu liinil teostatava remondi kogumaksumus on 41,63 miljonit eurot ilma käibemaksuta ning sisaldab materjale ja tööd mille maksumusest. Projekti finantseeritakse 85 % ulatuses Euroopa Ühtekuuluvusfondist.
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.