12. juulil Balti jaamas algav rööpmeremont asendab mitu rongi bussidega.
Eesti Raudtee tütarettevõtte EVR Infra poolt korraldatavad raudtee remonditöid Rail Baltic trassi Tallinn - Tartu liinil jätkuvad Tallinn-Balti jaamas alates kuni orienteeruvalt tänavu novembri keskpaigani, teatas ettevõte.
Jaama rekonstrueerimise käigus remonditakse 5,2 kilomeetrit raudteed ning vahetatakse 23 pööret. Tööde käigus vahetatakse välja raudtee pealisehitis, rööpad keevitatakse kokku nii teedel kui ka pöörmetel, mille tulemusel peaks müratase alanema. Lisaks suhteliselt pingelisele reisirongide graafikule, komplitseerib töid asjaolu, et jaama läbilaskevõime suurendamine ning kõveral raudteelõigul paikneva sissesõidu geomeetria parendamine, tingib vajaduse raudteede nihutamiseks. Sellest omakorda tuleneb elektrirongidele toidet andva kontaktvõrgu nihutamise vajadus.
Antud tingimustes ei ole võimalik säilitada reisirongide liiklust täies mahus, ajutiselt käigust ära jäävad rongid asendatakse bussidega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Rail Baltic trassi Tallinn - Tartu liinil teostatava remondi kogumaksumus on 41,63 miljonit eurot ilma käibemaksuta ning sisaldab materjale ja tööd mille maksumusest. Projekti finantseeritakse 85 % ulatuses Euroopa Ühtekuuluvusfondist.
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.