Briti odavlennufirma Easyjet üritab tulevikus suurendada äriklientide osakaalu. Seda parema teeninduse ja soodsama lennuplaani abil.
„Me ei taha investeerida mitte ainult sihtkohtadesse, vaid ka lennutihedusse,“ ütles Easyjeti Saksamaa juht Thomas Haagensen uudisteagentuurile dpa. Praeguse seisuga on Easyjetil ärireisijaid 19 protsenti klientide koguhulgast.
Täpsuselt on jõutud 80 protsendini, mis võimaldab Easyjetil end võrrelda klassikaliste lennufirmadega. Alates läinud aasta novembrist saadi toimima ka sms-i abil lennuplaani muutustest teavitamine, optimeeritud on internetilehekülge.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Katri Soe-Surén
Seotud lood
Kiirus, täpsus ja töökindlus – need kolm märksõna määravad tänapäeva laotöö kvaliteedi. Kui süsteem peab töötama ööpäevaringselt, ei piisa ainult heast tarkvarast, vaid vaja on ka vastupidavat ja nutikat riistvara, mis peab vastu kõige nõudlikumas keskkonnas. Nixor aitab ettevõtetel juurutada ja hooldada Datalogicu seadmeid nii, et kogu logistikaahel, alates kauba vastuvõtust kuni väljastuseni, toimib katkestusteta ja läbipaistvalt.