Briti odavlennufirma Easyjet üritab tulevikus suurendada äriklientide osakaalu. Seda parema teeninduse ja soodsama lennuplaani abil.
„Me ei taha investeerida mitte ainult sihtkohtadesse, vaid ka lennutihedusse,“ ütles Easyjeti Saksamaa juht Thomas Haagensen uudisteagentuurile dpa. Praeguse seisuga on Easyjetil ärireisijaid 19 protsenti klientide koguhulgast.
Täpsuselt on jõutud 80 protsendini, mis võimaldab Easyjetil end võrrelda klassikaliste lennufirmadega. Alates läinud aasta novembrist saadi toimima ka sms-i abil lennuplaani muutustest teavitamine, optimeeritud on internetilehekülge.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Autor: Katri Soe-Surén
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.