• 04.07.11, 17:19
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Easyjet püüab ärikliente

Briti odavlennufirma Easyjet üritab tulevikus suurendada äriklientide osakaalu. Seda parema teeninduse ja soodsama lennuplaani abil.
„Me ei taha investeerida mitte ainult sihtkohtadesse, vaid ka lennutihedusse,“ ütles Easyjeti Saksamaa juht Thomas Haagensen uudisteagentuurile dpa. Praeguse seisuga on Easyjetil ärireisijaid 19 protsenti klientide koguhulgast.
Täpsuselt on jõutud 80 protsendini, mis võimaldab Easyjetil end võrrelda klassikaliste lennufirmadega. Alates läinud aasta novembrist saadi toimima ka sms-i abil lennuplaani muutustest teavitamine, optimeeritud on internetilehekülge.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Katri Soe-Surén

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele