Estonian Airi president Tero Taskila sõnul on kaalumisel, kas tasub samas mahus jätkata liinilende Tallinna-Kuressaare liinil.
Milliseks kujuneb regionaallendude, nagu näiteks Tallinna–Kuressaare liin, tulevik, Estonian Airi uus president Tero Taskila oma sõnul veel täpsemalt öelda ei saa, sest liini tuleviku üle peetakse hetkel läbirääkimisi.
“Estonian Air alustas Kuressaare–Tallinna lennuliini teenindamist Saare maavalitsusega sõlmitud avaliku teenindamise lepingu alusel 2008. aastal. Majanduskliima on nende aastate jooksul aga oluliselt muutunud,” märkis lennufirma juht, lisades, et näiteks lennukikütuse hind on selle ajaga tõusnud koguni 70 protsenti, vahendab Saarte Hääl.
“See, et hakkame lendama väiksemate lennukitega, on vähetõenäoline. Pigem kaalume samas mahus jätkamist,” avaldas Taskila. Otsus tehakse tema sõnul mõne nädala jooksul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Majandusminister Juhan Parts ütles Saarte Häälele, et Estonian Air peab täitma Saare maavalitsusega sõlmitud lepingut ja kui firma seda ei tee, tuleb talle rakendada lepingus ette nähtud sanktsioone.
Rahulolematus Tallinna–Kuressaare lennuliiniga sundis Saare maavalitsust liinilepingut ennetähtaegselt lõpetama ja uut vedajat otsima.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.