• 28.06.11, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ruhnu uus laev ei pruugi sadamatesse sobida

Järgmise aasta kevadel valmiv ja Ruhnu saarega ühendust pidama hakkav katamaraan võimaldab pardale võtta ka kuni kaks autot, kahtlane on aga autode pardalesaamine, kuna laeva ja sadamate rambid (aparellid) ei pruugi ühtida.
Saarte Liinide juhatuse esimees Ants Tammleht juhtis laeva tellija Eesti veeteede ameti tähelepanu sellele, et katamaraani ehitamisel arvestataks ka Ringsu ja Roomassaare sadama parameetritega, kirjutas Saarte Hääl. “Meie kartus oli, et kui laev on kevadel valmis, tuleb hakata sadamaid ümber ehitama,” ütles Tammleht, tuletades meelde, et sadamad on valmis ehitatud, raha selleks, et neid iga laeva jaoks ümber ehitada, aga ei ole.
Eesti veeteede ameti peadirektor Andrus Maide ütles, et Saarte Liinid on sellise küsimusega ajast ette tõtanud. Kui selgub, et on vajadus kas sadamasse või laevale lisaramp paigaldada, siis tuleb seda teha, lausus Maide.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 22.12.10, 15:57
Ruhnu laev valmib kevadel 2012
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium kooskõlastas lepingu uue katamaraan-tüüpi reisilaeva ehituseks Ruhnu liinile.
  • ST
Sisuturundus
  • 18.06.25, 08:58
Nutikas ja maksuvaba valik kauba vedamiseks
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele