Järgmise aasta kevadel valmiv ja Ruhnu saarega ühendust pidama hakkav katamaraan võimaldab pardale võtta ka kuni kaks autot, kahtlane on aga autode pardalesaamine, kuna laeva ja sadamate rambid (aparellid) ei pruugi ühtida.
Saarte Liinide juhatuse esimees Ants Tammleht juhtis laeva tellija Eesti veeteede ameti tähelepanu sellele, et katamaraani ehitamisel arvestataks ka Ringsu ja Roomassaare sadama parameetritega, kirjutas Saarte Hääl. “Meie kartus oli, et kui laev on kevadel valmis, tuleb hakata sadamaid ümber ehitama,” ütles Tammleht, tuletades meelde, et sadamad on valmis ehitatud, raha selleks, et neid iga laeva jaoks ümber ehitada, aga ei ole.
Eesti veeteede ameti peadirektor Andrus Maide ütles, et Saarte Liinid on sellise küsimusega ajast ette tõtanud. Kui selgub, et on vajadus kas sadamasse või laevale lisaramp paigaldada, siis tuleb seda teha, lausus Maide.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium kooskõlastas lepingu uue katamaraan-tüüpi reisilaeva ehituseks Ruhnu liinile.
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.