Norra postifirma Posten Norge loobus SmartPOSTI-laadsetest pakiautomaatidest, sest ettevõtte ei suutnud neid piisavalt turustada.
Postipakiautomaadid võeti kasutusse 2008. aastal ning need olid välja pandud 19 piirkonnas üle riigi . Ettevõtte sõnul näitas nende kogemus, et nii e-kaubanduse kui ka jaemüüjad ja nende kliendid soovisid pigem kasutada postifirma teisi kohaletoimetamise viise, milleks on siis kas üleandmine müügikohas või postkontoris ning samuti kättetoimetus kulleriga.
Postifirma suutis vaid väheseid e-kaupmehi enda klientideks siduda. Ettevõtte lõpetas pakiautomaatidega tegevuse mullu 31. detsembril.
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.