Perioodil jaanuar-mai kasvas Finnair Eesti müügikäive üle 15% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Käibekasvu tingisid Aasia sihtkohtadesse suurenenud ärireiside müügitulu kasv ning eeskätt Eesti noorte kõrgendatud huvi lennata Austraaliasse ning Kanadasse.
Finnairi Balti riikide juhi Guerman Tyvonouki sõnul on 2011. aasta esimesel viiel kuul näha märgatavat nõudluse suurenemist Finnairi Aasia, Kaug-Ida ning Põhja-Ameerika sihtkohtadesse. “Finnairi eesmärk on saada Põhjamaade suurimaks Aasia lendusid pakkuvaks ettevõtteks ning tulemused näitavad, et liigume järk-järgult oma eesmärkide suunas,” lausus Tyvonouk.
Samuti on Tyvonouki sõnul esimese viie kuu käibe kasvu taga elavnenud noorte reisimine Austraaliasse ja Torontosse. “Eesti ja Kanada ning Eesti ja Austraalia vahel sõlmitud viisakokkulepe võimaldab 18 – kuni 35-aastastel kodanikel teise poole riigis lühiajaliselt kuni üks aasta viibida ja töötada,” nimetas Tyvonouk nõudluse suurenemise põhjuseid.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.