95% Tallinna bussi, trolli või trammi kuukaartidest on ID-piletid, kuigi süsteem toimib hästi, tahab linn rajada uue piletisüsteemi, mis toimiks kontaktivaba kiipkaardiga.
Möödunud aastal korraldati hange pealinna ja Harjumaa kiippiletisüsteemi rajaja leidmiseks. Selle aasta aprilli lõpus kuulutas hankekomisjon võitjaks Business IT Partneri ja Türgi firma Kentkarti ühispakkumise, kes lubasid piletisüsteemi valmis teha 8,7 miljoni euroga, kirjutas Eesti Päevaleht.
See vihastas kaht ülejäänud pakkujat, kelle mõlema pakkumised olid märgatavalt soodsamad. ID-pileti rajaja ja haldaja Ühendatud Piletid lubas sama töö valmis teha 4,5 miljoni euro eest ja WebMedia küll veidi suurema summa, kuid siiski vähema eest kui Business IT Partner ja Kentkart. Mõlemad hanke kaotajad vaidlustasid hanke ja selle tulemus peaks selguma 2. juunil.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.