95% Tallinna bussi, trolli või trammi kuukaartidest on ID-piletid, kuigi süsteem toimib hästi, tahab linn rajada uue piletisüsteemi, mis toimiks kontaktivaba kiipkaardiga.
Möödunud aastal korraldati hange pealinna ja Harjumaa kiippiletisüsteemi rajaja leidmiseks. Selle aasta aprilli lõpus kuulutas hankekomisjon võitjaks Business IT Partneri ja Türgi firma Kentkarti ühispakkumise, kes lubasid piletisüsteemi valmis teha 8,7 miljoni euroga, kirjutas Eesti Päevaleht.
See vihastas kaht ülejäänud pakkujat, kelle mõlema pakkumised olid märgatavalt soodsamad. ID-pileti rajaja ja haldaja Ühendatud Piletid lubas sama töö valmis teha 4,5 miljoni euro eest ja WebMedia küll veidi suurema summa, kuid siiski vähema eest kui Business IT Partner ja Kentkart. Mõlemad hanke kaotajad vaidlustasid hanke ja selle tulemus peaks selguma 2. juunil.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.