DB Schenker Rail Polska ja Leedu Raudtee allkirjastasid kaubavedude kokkuleppe Poola ja Leedu vaheliseks liikluseks.
Möödunud nädalal Münchenis toimunud rahvusvahelisel logistikamessil sõlmisid DB Schenker Rail Polska juhatuse esimees Hans-Georg Werner ja Leedu Raudtee JSC peadirektor Stasys Dailydka kahepoolse koostööleppe, mille alusel hakatakse koostööd tegema kaupade raudteeveol Leedu ja Poola vahel.
Allakirjutanute huviks on kaubavedu ida-lääne ja põhja-lõuna suunalistel transpordikoridoridel kasutada Šeštokai rauteejaama infrastruktuuri ja laadimisvõimsust.
"DB Schenker Rail Polska oli Poolas esimene erasektori raudtee vedaja. Meie eesmärk ja üks strateegiaist on arendada idasuunalist kaubaveoliiklust ," rääkis Werner. Esialgsete plaanide kohaselt tahab Shcenker kasutada leppet metsaveoks Saksamaale, hiljem ka konteinerite veoks.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kasutades Šeštokai piiripunkti raudteejaama ja terminali, ei kasvata koostöö ainult kaubaveo mahtusid, aga ananb võimaluse ka parandada transporditehnloloogiaid ja tagada parimad logistilised lahendused kaubaveoks.
Varem sai DB Shcenker Rail Polska ka heaksiidu pakkuda veduri BR232-ga piiriüleseid operatsioone klientidele.
Seotud lood
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.