• 06.05.11, 09:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Laevade töötuse aeg sai läbi

Tööta konteinerilaevade tase jõudis kriisieelsele tasemele, ulatudes 70 aluseni.
Alphalineri andmeil on tegemist viimase 30 kuu madalaima tulemusega, kus vaba veovõimsust 134 000 TEUd ehk 71 alust. See moodustab töös olevast võimsusest 0,9%. Töötuist kolmandik saab analüütikute hinnangul mai lõpuks tööd. Suuremad alused, mis hetkel tööta, on 10 062 ja 8440 TEUd mahutavad vastavalt Zim Djibouti ja Zim San Diego, mis lähiajal Aasia-suunalisel ekspressliinil ametisse asuvad
Kriisi haripunktis ulatus tööta konteinerialuste arv koguni 600 aluseni.
Analüütikute hinnangul on nõudlus ja pakkumine hetkel tasakaalus, kuid kahanevate veohindade tõttu võib vabade laevade hulk taas kasvama hakata.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Shanghai konteinerivedude indeks näitab, et Shanghaist Põhja-Euroopasse langes TEU veo hind 939 USA dollarini, aasta alguses ulatus tariif 1400 dollarini.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele