Ukraina lennufirma Aerosvit, mille lennud Tallinna ja Kiievi vahel pidid algama 23. märtsil, otsustas Eestisse laienemisest siiski loobuda, kuigi jõudis piletidki müüki panna.
Lennud pidid hakkama toimuma neli korda nädalas koostöös Estonian Airiga, vahendas Delfi.
Kiivest oleks olnud võimalus lennata edasi teistesse Aerosviti sihtkohtadesse Põhja-Ameerikas, Lõuna-Euroopas, Lähis-Idas, Venemaal, Kesk- ja Kagu-Aasias ning Kaukaasias.
Tallinna Lennujaama turundusjuht Erik Sakkov ütles, et Aerosvit ei põhjendanud, miks nad oma meelt muutsid.
"Tihtipeale lennufirmad ei viitsigi üldse meiega suhelda sellel teemal. Neil on oma kommertshuvid," selgitas Sakkov.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.