• 20.04.11, 17:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EVR Infra tegevuskulud vähenevad 10%

Tehnilise Järelevalve Ameti peadirektor Raigo Uukkivi kinnitas Edelaraudtee Infrastruktuuri AS ja AS EVR Infra raudteetaristu prognoositud kasutustasud 2011./2012. aasta liiklusgraafikuperioodiks.
AS EVR Infra tegevuskulud vähenevad algaval liiklusgraafikuperioodil varasemaga võrreldes ligikaudu 10%. Kulude kokkuhoiu tingib eelkõige raudteetaristu hooldus- ja materjalikulude vähenemine, mis saavutati tänu taristu suuremahulistele parendustöödele viimastel aastatel.
2010. aastal investeeris AS EVR Infra oluliselt raudteetaristu kaasajastamisse. Investeeringutega seotud kulud kasutustasus jäävad sellegipoolest eelmiste aastate tasemele, sest Euroopa Liidu struktuurifondide poolt eraldatud toetusi ei arvestata kasutustasu määramisel. Suurem osa AS EVR Infra investeeringutest reisijate ooteplatvormide ning Tallinn-Tapa raudteelõigu rekonstrueerimisel on kaasrahastatud Euroopa Liidu Regionaalarengufondist ja Ühtekuuluvusfondist. 2010. aastal saadud Euroopa Liidu toetuste maht raudteetaristu arendamiseks oli ligikaudu 10 miljonit eurot.
Edelaraudtee Infrastruktuuri AS kogukulud jäävad varasemaga võrreldes samale tasemele. Seoses alanud Türi-Viljandi raudteelõigu rekonstrueerimisega on tulevikus oodata ettevõtte tegevuskulude vähenemist.
Raudteetaristu prognoositud kasutustasud 29.05.2011 kuni 26.05.2012 kestvaks liiklusgraafikuperioodiks kinnitati järgmistes määrades:
AS EVR Infra raudteetaristu prognoositud kasutustasu:
Püsikulu: 4,1543 eurot rong/km kohtaMuutuvkulu: 0,00256 eurot brutotonn/km kohta
Edelaraudtee Infrastruktuuri AS raudteetaristu  prognoositud kasutustasu:
Püsikulu: 4,13519 eurot rong/km kohtaMuutuvkulu: 0,00781 eurot brutotonn/km kohta

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 14:44
Kas ettevõtte autopark töötab sinu kasuks või vastu?
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele