• 14.03.11, 12:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

BLRT hakkab põhjasüvendajat ehitama

BLRT Grupp kontserni laevaehitusfirma ehitab laeva merepõhja süvendustöödega tegelevale Taani ettevõttele.
Laevaehitusfirma Vakaru Baltijos laivu statykla võitis tihedas konkurentsis ettevõtte Rohde Nielsen korraldatud konkursi põhjasüvendaja  ehitamiseks.  "Meie jaoks on see leping järjekordne võimalus näidata ennast erilaevade ehitamise  turul," kommenteeris kontserni BLRT Grupi juht Fjodor Berman. 
Ehitus algab 2011. aasta juulis ja kestab kuni järgmise aasta lõpuni. Valmimisel suundub põhjasüvendaja Mosambiiki Beira sadamasse, kus praegu ehitatakse uut terminali. Seal  hakkab ta teostama süvendustöid sügavusel kuni 25 m ja kaugusel kuni 15 meremiili rannikust.
Põhjasüvendaja  baasprojekti koostab Rootsi ettevõte FKAB. Tehnilise dokumentatsiooni ettevalmistamise ja seadmete ostmisega tegelevad kontserni ettevõtted Western Baltic Engineering ja Elme.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rohde Nielsen A/S on Taani ettevõte, mis teostab sadama akvatooriumis põhjasüvendustöid kogu maailmas. Tema teostas vastavaid töid ka Muuga sadamas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele