Tallink lõpetab suurenenud konurentsi tõttu opereerimise Soome-Saksamaa liinil. Laevad hakkavad opereerima rendilepinguga edaspidi Suurbritannia vetes.
AS-i Tallink Grupp tütarettevõtted Baltic SF VII Ltd ja Baltic SF VIII Ltd on sõlminud prahilepingu Stena Line Ltd-ga M/L Superfast VII ja M/L Superfast VIII prahtimiseks.
Laevad antakse üle prahtijale pärast kõrghooaega, 2011. aasta augustis, mil Tallink lõpetab opereerimise nende laevadega Soome-Saksamaa liinil. Prahileping kestab kolm aastat ning annab prahtijale võimaluse lepingut pikendada veel üheks täiendavaks aastaks. Laevu hakatakse opereerima Suurbritannia vetes.
Tallink on opereerinud laevadega M/L Superfast VII ja M/L Superfast VIII Soome ja Saksamaa vahel alates 2006 aasta aprillist. Tulenevalt suurenenud konkurentsist liinil, kütusehindade tõusust ning ülemaailmsest majanduslangusest on viimaste aastate jooksul Tallinki Soome-Saksamaa liini tulem kujunenud negatiivseks. 2009/2010. majandusaastal raporteeris Tallink Soome-Saksamaa segmendis 14 miljoni euro suuruse kahjumi. Planeeritud prahtimine aitab alustel saavutada kasumlikkuse.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.