• 07.03.11, 10:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallink lõpetab opereerimise Soome-Saksamaa liinil

Tallink lõpetab suurenenud konurentsi tõttu opereerimise Soome-Saksamaa liinil. Laevad hakkavad opereerima rendilepinguga edaspidi Suurbritannia vetes.
AS-i Tallink Grupp tütarettevõtted Baltic SF VII Ltd ja Baltic SF VIII Ltd on sõlminud prahilepingu Stena Line Ltd-ga M/L Superfast VII ja M/L Superfast VIII prahtimiseks.
Laevad antakse üle prahtijale pärast kõrghooaega, 2011. aasta augustis, mil Tallink lõpetab opereerimise nende laevadega Soome-Saksamaa liinil. Prahileping kestab kolm aastat ning annab prahtijale võimaluse lepingut pikendada veel üheks täiendavaks aastaks. Laevu hakatakse opereerima Suurbritannia vetes.
Tallink on opereerinud laevadega M/L Superfast VII ja M/L Superfast VIII Soome ja Saksamaa vahel alates 2006 aasta aprillist. Tulenevalt suurenenud konkurentsist liinil, kütusehindade tõusust ning ülemaailmsest majanduslangusest on viimaste aastate jooksul Tallinki Soome-Saksamaa liini tulem kujunenud negatiivseks. 2009/2010. majandusaastal raporteeris Tallink Soome-Saksamaa segmendis 14 miljoni euro suuruse kahjumi. Planeeritud prahtimine aitab alustel saavutada kasumlikkuse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.05.25, 14:27
Liikluskindlustus töömasinatele: muudetud seadus nõuab ettevõtetelt suuremat tähelepanu
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele