Norra lõunarannikul karile sõitnud Islandi konteinerilaeva kapten tunnistas, et ta tegi enne laevaõnnetust juhtimisvea, vahendab Helsingin Sanomat Norra riigiraadio uudist.
Pärast karilejooksmist voolas vette kütust Hvaleri saarerühma ümbrusesse.
Kohaliku politsei teatel oli kapten kaine ega polnud ka magama jäänud. Kapten oli enda sõnul üksi juhiruumis, kui laev kursilt kõrvale kaldus.
Laevalt välja voolanud kütus ohustas reedel ühte Põhjamaade vanimat loodusparki. Õli piirati poomidega, aga merele ulatub mitme kilomeetri pikkune kütuseviirg.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Lekkivas kütusehoidlas on kokku 500 tonni rasket diislikütust.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist 2024 hakkasid kehtima liikluskindlustuse seaduse muudatused, mis laiendasid kindlustuskohustust paljudele töömasinatele. Nüüd peab ettevõte arvestama, et isegi registreerimata tõstuk või murutraktor võib vajada liikluskindlustust – sõltuvalt tema tehnilistest omadustest ja kasutusviisist.