Norra lõunarannikul karile sõitnud Islandi konteinerilaeva kapten tunnistas, et ta tegi enne laevaõnnetust juhtimisvea, vahendab Helsingin Sanomat Norra riigiraadio uudist.
Pärast karilejooksmist voolas vette kütust Hvaleri saarerühma ümbrusesse.
Kohaliku politsei teatel oli kapten kaine ega polnud ka magama jäänud. Kapten oli enda sõnul üksi juhiruumis, kui laev kursilt kõrvale kaldus.
Laevalt välja voolanud kütus ohustas reedel ühte Põhjamaade vanimat loodusparki. Õli piirati poomidega, aga merele ulatub mitme kilomeetri pikkune kütuseviirg.
Lekkivas kütusehoidlas on kokku 500 tonni rasket diislikütust.
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.