Otse lennujaama väravast Estonian Airi uutesse Bombardieri lennukitesse astuda ei saa, kuna ei Tallinna ega ka teiste sihtkohtade lennujaamad pole võimelised neid vastu võtma, kirjutas Postimees.
Kui näiteks Boeingute ja Airbuside uks avaneb kõrvale ning see mahub nn silla (käik, mida mööda reisijad väravast lennukini pääsevad – toim) sisse ära, siis Bombardieri uks avaneb alla ega klapi sillaga.
Tallinna Lennujaama turundusjuht Erik Sakkov märkis, et Estonian Airi kaht uut Bombardieri on käidud väravas testimas ning praeguseks on teada, kuidas sillad tehniliselt selliseks ehitada, et need probleemideta lennukini ulatuksid.
Kui kaua töö aega võtab ja mis see lennujaamale maksma läheb, ei ole Sakkovi sõnul veel teada, kuid eesmärk on, et vähemalt kodulennujaamas oleks selline võimalus olemas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Estonian Airi PR-juhi Ilona Eskelineni sõnul räägib ettevõte läbi ka teiste lennujaamadega, kuhu 88-kohalised Bombardierid lendavad, et tulevikus saaks sealgi väravani sõita, samas pole selge, kas ja millal läbirääkimised vilja kanda võiksid.
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.