Volvo Trucks avas eile veokijuhtidele mõeldud suhtlusvõrgustiku Worldtrucker. Keskkonda saavad kasutada ka Volvo konkurentide veokitega sõitjad.
"Teame, et veokijuhid on uhked oma elukutse üle. Worldtrucker'i kandev idee ongi, et veokijuhid soovivad tööl toimuvat ka teistega jagada," ütleb Worldtrucker'i juht Paula Kühnel. "Enamik transpordiettevõtetest omab veokipargis mitmeid erinevaid veokimarke. Kõikide veokite juhid on oodatud."
Worldtrucker annab veokijuhtidel võimaluse lähedaste ja kolleegidega ühendust pidada ja kogemusi jagada, samuti uusi rahvusvahelisi kontakte luua. Kasutajad saavad jagada pilte teel olles ja laadides neid üles otse mobiiltelefonist, muutes seega ühenduse pidamise mugavamaks ka ilma sülearvutita.
Worldtrucker on laienenud 40 riiki. Sellega liitus arendusfaasis üle 10 000 kasutajat.
Kohalikku keelde on Worldtrucker tõlgitud kümnes riigis ja nüüdseks saab suhtlusvõrgustikku kasutada itaalia, rootsi, hollandi, hispaania, prantsuse, vene, saksa, poola ja inglise keeles. Viimase uuendusena lisati mobiiltelefoni versioon.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.