• 03.02.11, 10:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kandidaadid: Saaremaa silda pole vaja

Kuressaare gümnaasiumis eile toimunud Varivalimiste 2011 debatil “Saaremaa sild – vajalik või mitte?” moodustasid viie erakonna esindajad üsnagi ühtse rinde Reformierakonda esindanud Urve Tiiduse vastu, kelle erakond ainsana lubab jätkuvalt püsiühendust.
“Meri ühendab, mitte ei lahuta,” märkis Eestimaa Roheliste esindaja Mart Saarso Urve Tiiduse väljakäidud mõtte peale, et sillad ühendavad inimesi.
Lisaks Saarsole väljendasid – kes vähem, kes rohkem – skepsist sillateemal ka Kalle Laanet Keskerakonnast, sotsiaaldemokraat Kajar Lember, Ülo Kannisto Rahvaliidust ja Toomas Takkis IRL-st.
“Sild on ilus unistus, kuid reaalsus on veidi teine,” ütles Kalle Laanet. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Arvamused
  • 09.08.16, 12:15
Saaremaa sild tuleb pärast oravaid
Saaremaa silda tuleks rahastada ELi rahaga, Tallinna Sadama tellitud praamide mahamüümise ja riigilaenuga, kirjutab ettevõtja ja majandusteaduste dotsent Endel Oja.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 12:53
Teemaksumuudatused Euroopas, mida veofirmad teadma peaksid
Aasta 2025 tõi Euroopa teemaksusüsteemidesse mitmeid uuendusi. Järgnevatel kuudel on neid oodata veelgi - mitmed riigid uuendavad tehnoloogiat ning paljud lisavad CO₂-põhiseid tasusid veokitele, et täita ELi kliimapoliitika eesmärke. See tähendab, et maanteeveofirmad peaksid juba täna mõtlema seadmete uuendamisele ja uute reeglitega kohanemisele, et tagada vastavus nõuetele ja säästlikkusele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele