Maanteeameti peadirektori asetäitja Andri Tõnsteini sõnul võib kõrvalteedel libedusetõrjega aega minna ja teeolud ei vasta liiklejate ootustele.
Samas peaks autojuhid olema väga ettevaatlikud ka põhimaanteedel, kus võib nulli piiril pendeldava õhutemperatuuri tõttu samuti äkitselt libedust tekkida, rääkis Tõnstein Vikerraadio hommikuintervjuus.
Tõnsteini kinnitusel jagub ametil libedusetõrje jaoks masinaid ja töökäsi, kuid küsimus on selles, millise aja jooksul konkreetsele teelõigule jõutakse. "On ilmselge, et igasse punkti ühel ja samal ajahetkel see masin ei jõua. Paratamatult tuleb väikese viibega arvestada," tõdes ta.
Seotud lood
Auto soetamisel või liisimisel on lihtne takerduda ühte numbrisse – ostuhinda. Ent tegelik kulu ei piirdu kaugeltki sellega, mida näed esmasel arvel. Kütus, hooldused, kindlustus, rehvid, väärtuse langus, maksud ja järelturu atraktiivsus loovad kogumõju, mis avaldab ettevõtte rahavoole märkimisväärset mõju. Just seetõttu on oluline hinnata sõiduki omamise kogukulu ehk „Full Cost of Ownership“ (FCO)– tervikpilti, mis kajastab kogu elutsükli kulusid.