Autor: Jaana Pikalev • 17. jaanuar 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

airBalticu priipääsmega lendas mullu pea 700 ajakirjanikku

Läti riiklik lennufirma airBaltic toetas 2010. aastal 675 ajakirjaniku pressireisi. Enim ajakirjanikke oli pärit Venemaalt.

airBalticu asepresident Janis Vanags: “Meedial on oluline roll turistide meelitamisel Eestisse, kus nad kulutavad raha kohalikes restoranides, hotellides, muuseumites ning üritustel, luues seeläbi ka töökohti. airBalticut külastas pea 700 meedia esindajat, lennufirmat kajastati ülemaailmselt 150 000 väljaandes ning see saavutas sotsiaalmeedias lennufirmade top 10s koha, mis on maailma tähelepanu meie sihtkohtadele veelgi juhtinud. airBalticul õnnestus luua Eestile olulised ühendused sihtkohtade ja turgudega Euroopas, Lähis-Idas, Venemaal ning SRÜs, mis on tähtsad Eesti ekspordifirmadele. Me täname oma arvukaid partnereid, kes aitasid meediat võõrustada – Turismiarenduskeskust, hotelle, restorane, spaakeskuseid, muuseume ja üritustekorraldajaid.”

Kõige rohkem rahvusvahelisi ajakirjanikke saabus Venemaalt (22%), Saksamaalt (14%), Soomest (11%) ning Rootsist (9%), ent teiste seas oli esindajaid ka Taanist, Iisraelist, Kanadast, Hiinast, Austraaliast, Ameerikast ja Inglismaalt.

airBalticuga lennanud meediaesindajate seas oli ajakirjanikke nimekatest väljaannetest nagu Die Welt, The New York Times, The Daily Telegraph, Handelsblatt, CNN Traveller, Forbes, Airliner World, Air Transport World, Borsen, Metro, Elle, GQ ning Itartass.

Jaga lugu
Logistikauudised.ee toetajad:
Tõnu TrammLogistikauudised.ee juhtTel: 52 777 80
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077