Läti riiklik lennufirma airBaltic toetas 2010. aastal 675 ajakirjaniku pressireisi. Enim ajakirjanikke oli pärit Venemaalt.
airBalticu asepresident Janis Vanags: “Meedial on oluline roll turistide meelitamisel Eestisse, kus nad kulutavad raha kohalikes restoranides, hotellides, muuseumites ning üritustel, luues seeläbi ka töökohti. airBalticut külastas pea 700 meedia esindajat, lennufirmat kajastati ülemaailmselt 150 000 väljaandes ning see saavutas sotsiaalmeedias lennufirmade top 10s koha, mis on maailma tähelepanu meie sihtkohtadele veelgi juhtinud. airBalticul õnnestus luua Eestile olulised ühendused sihtkohtade ja turgudega Euroopas, Lähis-Idas, Venemaal ning SRÜs, mis on tähtsad Eesti ekspordifirmadele. Me täname oma arvukaid partnereid, kes aitasid meediat võõrustada – Turismiarenduskeskust, hotelle, restorane, spaakeskuseid, muuseume ja üritustekorraldajaid.”
Kõige rohkem rahvusvahelisi ajakirjanikke saabus Venemaalt (22%), Saksamaalt (14%), Soomest (11%) ning Rootsist (9%), ent teiste seas oli esindajaid ka Taanist, Iisraelist, Kanadast, Hiinast, Austraaliast, Ameerikast ja Inglismaalt.
airBalticuga lennanud meediaesindajate seas oli ajakirjanikke nimekatest väljaannetest nagu Die Welt, The New York Times, The Daily Telegraph, Handelsblatt, CNN Traveller, Forbes, Airliner World, Air Transport World, Borsen, Metro, Elle, GQ ning Itartass.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kui Raben Eesti alustas 2004. aastal tegevust kaheliikmelise meeskonnaga, ei osanud keegi arvata, et ettevõttest kasvab kiiresti üks tugevamaid tegijaid kohalikul transpordi- ja logistikaturul. Tänaseks on meeskond oluliselt kasvanud ning lisandunud on mitmekülgne teenusteportfell, mis võimaldab pakkuda lepingulist logistikat, siseriiklikku ja rahvusvahelist transporti, jahutatud toidukaupade logistikat, mere- ja õhutransporti ning intermodaalset transporti läbi ettevõtte filiaalide erinevates riikides.