• 17.01.11, 10:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

airBalticu priipääsmega lendas mullu pea 700 ajakirjanikku

Läti riiklik lennufirma airBaltic toetas 2010. aastal 675 ajakirjaniku pressireisi. Enim ajakirjanikke oli pärit Venemaalt.
airBalticu asepresident Janis Vanags: “Meedial on oluline roll turistide meelitamisel Eestisse, kus nad kulutavad raha kohalikes restoranides, hotellides, muuseumites ning üritustel, luues seeläbi ka töökohti. airBalticut külastas pea 700 meedia esindajat, lennufirmat kajastati ülemaailmselt 150 000 väljaandes ning see saavutas sotsiaalmeedias lennufirmade top 10s koha, mis on maailma tähelepanu meie sihtkohtadele veelgi juhtinud. airBalticul õnnestus luua Eestile olulised ühendused sihtkohtade ja turgudega Euroopas, Lähis-Idas, Venemaal ning SRÜs, mis on tähtsad Eesti ekspordifirmadele. Me täname oma arvukaid partnereid, kes aitasid meediat võõrustada – Turismiarenduskeskust, hotelle, restorane, spaakeskuseid, muuseume ja üritustekorraldajaid.”
Kõige rohkem rahvusvahelisi ajakirjanikke saabus Venemaalt (22%), Saksamaalt (14%), Soomest (11%) ning Rootsist (9%), ent teiste seas oli esindajaid ka Taanist, Iisraelist, Kanadast, Hiinast, Austraaliast, Ameerikast ja Inglismaalt.
airBalticuga lennanud meediaesindajate seas oli ajakirjanikke nimekatest väljaannetest nagu Die Welt, The New York Times, The Daily Telegraph, Handelsblatt, CNN Traveller, Forbes, Airliner World, Air Transport World, Borsen, Metro, Elle, GQ ning Itartass.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 15:43
Millist ladu finantsjuht eelarvesse tahab?
Eesti ettevõtted kaotavad igal aastal tuhandeid eurosid lihtsalt seetõttu, et nende ladudes seisab tühja õhku. Samal ajal on tehnoloogia ja targad laolahendused jõudnud sinnamaani, et iga kuupmeetri saab päriselt teenima panna. Laomaailma tegevjuht Ruth Selirand ja tootemeeskonna juht Joel Joa ütlevad otse: nutikas ladu ei ole kulu, vaid kasumit kasvatav süsteem, kus tööjõudu kulub vähem, varud liiguvad kiiremini ja iga otsus põhineb andmetel, mitte kõhutundel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele