• 17.12.10, 14:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rootsi lennujaamad ja sadamad terrorirünnaku järel kidakeelsed

Stockholmi lennujaamad ja sadamad ei taha avalikult rääkida võimalikest muudatustest turvakontrollis, kuid ütlevad, et reisijate ja kaubavedajate jaoks toimub kõik ka pärast läinud laupäevast terrorirünnakut tavapäraselt.
Äripäev küsis Stockholmi sadamatelt ja lennujaamadelt, kas viimased on muutnud pärast terrorirünnakut oma turvalisusmeetmeid. Kuigi sadamate pressiesindaja ütles küsimust kuuldes telefonis, et „selles osas on palju ära tehtud“, vastas sadamate haldamist juhtiv Lars Sundberg hiljem e-kirjas siiski, et nad ei kommenteeri kahjuks kunagi oma turvameetmeid.
„Kuid saame öelda, et Rootsi võimud ei ole muutnud pärast hiljutist terrorirünnakut Stockholmis oma hinnangut terroriohule. Seega töötavad Stockholmi sadamad endiselt turvalisuse (kontrolli – toim.) madalaimal tasemel,“ lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ka Arlanda lennujaama pressiesindaja Anders Bredfell ütles, et kahjuks ei saa nad anda lähemat infot turvameetmete kohta, kuna sel teemal avalikult mitterääkimine on ise üks osa turvalisuse tagamisest. „Ma võin siiski öelda, et ei kaubalennukitel ega reisijatel tule turvakontrollides rohkem aega veeta..“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 11:48
Andmetark juhtimine: Kuidas kõhutunde asemel usaldada fakte ja võita konkurente?
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele