Jaaksoni Linnahoolduse sõnul on lumerohkelt alanud detsember tihendanud oluliselt nende töögraafikuid ning jätkuva kütusehindade tõusuga olid ka nemad sunnitud oma teenuste hindu tõstma.
„Oleme töötanud juba paar viimast nädalat kogu meie kasutada oleva ressursiga, seoses Monikaga tihendasime töögraafikuid, kindlustasime ööpäevaringse remonditeenuse olemasolu ning lisasime tehnikaühikuid, et toetada võimalikult palju käsitsi töölülide tegevust,“ rääkis OÜ Jaaksoni Linnahoolduse juhataja Urmas Teeorg Delfile.
„Tõepoolest oleme korrigeerinud alates käesoleva aasta 1. detsembrist teenuste hinnakirja, mis on tingitud viimasel ajal oluliselt kasvanud kütuse- ja sisseostetavate teenuste hindadest. Küll puudutab nimetatud hinnakirja korrektsioon üsna tühist osa meie poolt teostatavatest töödest, kuna üle 90% käibest moodustavad lepingulised tööd ning nende hind ei muutu või kui muutub, siis lepingus ettenähtud tingimustel,“ rääkis ta teenuste hindade tõusust.
Teeorg ütles, et Monika ja kindlasti ka kõik teised sellele järgneda võivad kena nimega tormid on nende jaoks seotud täiendavate kuludega, kuna hoolduslepingute kuumaksumus ei sõltu ilmastikust, vaid on seotud ainult puhastatava tänavate mahu ja neile kehtestatud seisunditaseme nõuetega. Ehk ilmast tulenevad äririskid on ettevõtjal ning ettevõtja tegevus on seotud tavapärasest suuremate kuludega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.