Läti autotranspordifirma Kurbadsi sisenemist Eesti veoturule pidas Autolink Baltics AS juhatuse esimees Kristjan-Jaak Reigo konkurentsi tervendavaks nähtuseks, kuid nentis, et seda tehakse dumping hindade arvelt.
„Konkurentsi vastu pole mul midagi,“ lausus ta. Ta lisas vaid, et huvitav on selle juures fakt, kas turule sisenetakse ausalt või ebaausalt. „Kurbads siseneb küll Eesti turule ent tänasel hetkel ei ole neil veel ühtegi autotreilerit Eesti registrites arvel,“ viitas Reigo kehtivatele kabotaažireeglitele, millega alustav ettevõte on hetkel vastuolus seadustega.
Samuti teeb Reigole pisut meelehärmi uue firma hinnapoliitika. „Eks nad peavad klienti võluma ning üritavad turule siseneda dumping hindadega,“ selgitas Reigo. Viimast peab ta aga mitte jätkusuutlikuks tegevuseks, kui firma püüab ebareaalselt madala hinnaga oma teenust pakkuda. „See ei ole tervendav konkurents, kui püütakse dumpinguga turgu võita,“ rõhutas Reigo.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Konkurentile klientide kaotamist Reigo ei pelga. „Meie kliendid on meile lojaalsed ja ei rutta teise firma juurde,“ märkis ta.
Kui reaalne on Kurbadsi eesmärk Eesti autotranspordis 10-15% turuosa hõivata, ei osanud Reigo öelda. „Autolink Balticsi turuosa on Eestis 80%, ei tea kelle käest nad seda turuosa võtma hakkavad, aga eks neilgi peavad sihid olema,“ sõnas ta.
Kokkuvõttes loodab Paldiski Lõunasadamas uue konkurendi naabriks saanud ettevõtte juht, et Läti firma toob ehk Eestissegi lisa kaubamahtu, millest võib-olla on teistelegi kasu.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kas oled kunagi teinud äriotsuse, tuginedes vaid kõhutundele? Tõenäoliselt küll. Ettevõtluses on intuitsioonil oma koht, kuid tänapäeva kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas võib see osutuda petlikuks. Kuidas teha vahet tundel ja tegelikkusel? Vastus peitub andmetes. Andmetark juhtimine ei ole enam pelgalt suurkorporatsioonide pärusmaa, vaid edu võti igas suuruses ettevõttele.