• 06.12.10, 11:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkurent: turule sisenetakse dumpingu hindadega

Läti autotranspordifirma Kurbadsi sisenemist  Eesti veoturule pidas Autolink Baltics AS juhatuse esimees Kristjan-Jaak Reigo konkurentsi tervendavaks nähtuseks, kuid nentis, et seda tehakse dumping hindade arvelt. 
„Konkurentsi vastu pole mul midagi,“ lausus ta. Ta lisas vaid, et huvitav on selle juures fakt, kas turule sisenetakse ausalt või ebaausalt. „Kurbads siseneb küll Eesti turule ent tänasel hetkel ei ole neil veel ühtegi autotreilerit Eesti registrites arvel,“ viitas Reigo kehtivatele kabotaažireeglitele, millega alustav ettevõte on hetkel vastuolus seadustega.
Samuti teeb Reigole pisut meelehärmi uue firma hinnapoliitika. „Eks nad peavad klienti võluma ning üritavad turule siseneda dumping hindadega,“ selgitas Reigo. Viimast peab ta aga mitte jätkusuutlikuks tegevuseks, kui firma püüab ebareaalselt madala hinnaga oma teenust pakkuda. „See ei ole tervendav konkurents, kui püütakse dumpinguga turgu võita,“ rõhutas Reigo.
Konkurentile klientide kaotamist Reigo ei pelga. „Meie kliendid on meile lojaalsed ja ei rutta teise firma juurde,“ märkis ta.
Kui reaalne on Kurbadsi eesmärk Eesti autotranspordis 10-15%  turuosa hõivata, ei osanud Reigo öelda. „Autolink Balticsi turuosa on Eestis 80%, ei tea kelle käest nad seda turuosa võtma hakkavad, aga eks neilgi peavad sihid olema,“ sõnas ta.
Kokkuvõttes loodab Paldiski Lõunasadamas uue konkurendi naabriks saanud ettevõtte juht, et Läti firma toob ehk Eestissegi lisa kaubamahtu, millest võib-olla on teistelegi kasu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 11:20
Nutikas ladu loob konkurentsieelise: Nixor aitab luua täielikult automatiseeritud logistikalahenduse
Tänapäeva ärikeskkonnas, kus kiirus, täpsus ja paindlikkus määravad edu, on logistikast saanud ettevõtte konkurentsivõime tuum. Nutikas ladu pole enam pelgalt kuluefektiivne lahendus – see on strateegiline eelis, mis aitab ettevõttel eristuda, kasvada ja kiiremini reageerida turu muutustele.

Enimloetud

1
Uudised
  • 06.05.25, 12:58
Taanis ähvardab vedajaid vigase teemaksusüsteemi tõttu kopsakas rahatrahv
Üleskutse vedajatele: andke teada kui teie ettevõtte veok on saanud Taanis ebaõiglaselt trahvi!
2
Uudised
  • 09.05.25, 13:03
Ti analüütik: DSV on nüüd hoopis teine ettevõte
3
TOP
  • 21.03.25, 13:50
Ekspedeerimisfirmade palga TOP 50: esikümne keskmine palk üle 4600 euro kuus
4
Uudised
  • 09.05.25, 12:02
Robotkullereid tootev Clevon müüdi ameeriklastele
Clevon muutub GO-ks, üheks strateegiliseks investoriks on FedEx
5
Uudised
  • 05.05.25, 11:43
ELi e-veokite turg kasvab, suurim veokitootja Scania sattus aga probleemi otsa
Northvolt andis sisse pankrotiavalduse
6
Uudised
  • 26.02.25, 12:36
Kitsas king: laopindade turul kisub valusaks
SUUR LUGU. Eksperdid vaatavad laopindade turu olukorrale otsa sügavalt ja keerutamata. Nad osutavad ka lahendustele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele